środa, 26 czerwca 2013

Wygląd totalny - DIFY tydzień 1.

Kiedyś byłam wielką fanką ubierania się w jednej tonacji kolorystycznej. Wszystko musiało pasować do wszystkiego, paznokcie do torebki, a torebka do kolczyków i tak dalej... Oczywiście wymyśliłam to before it was cool, bo tradycyjnie zdarza mi się, że coś wymyślę, nim wszyscy dookoła to wymyślą. Dlatego total look dopiero niedawno wrócił na salony.

Teraz zdecydowanie staram się odchodzić od ubierania się w tej samej kolorystyce od stóp do głów, bo raz że to nudne, a dwa - musiałabym mieć z każdego koloru zestaw wszystkiego. Już i tak szafa mi się nie domyka, więc po cóż robić sobie więcej roboty z prasowaniem?

Dlatego w tym tygodniu będę nosić rzeczy, które pozornie nie będą do siebie pasować. Na przekór pogodzie, która znów jest szara. Dlatego chcę ją zmotywować do poprawy i dać dobry przykład!
Dlatego będzie szał kolorów (moje ulubione połączenia to czerwień z kobaltem, róż z zielenią, ale postanowiłam zerwać także z zupełną niechęcią do żółtego i zestawić go z fioletem). Będzie też mieszanie stylów, co już próbuję powoli robić od jakiegoś czasu, ale póki co ostrożnie. Pojawi się również zestawienie faktur i tkanin.

Zapowiadam także już powoli, że po weekendzie pojawi się nowość na blogu i nareszcie zaczniemy skręcać w konkretną stronę :-)

DO IT FOR YOURSELF czas zacząć już dziś :-) Jakie są więc Wasze pomysły na zrobienie czegoś niezwykłego z własnym wyglądem?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Template by BloggerCandy.com